woensdag 4 januari 2012

wie bepaalt wanneer je watverzameld

Ik weet het is lang geleden maar nu zit ik er toch even voor voor weer een blogje :P

Wat mij verbaast dat mensen er vaak van uit gaan dat je een verzameling hebt terwijl jij in de overtuiging bent dat je geen verzameling hebt !!!!

Wat mij gebeurt is mijn ouders brachten ooit uit Hongkong een guitige boeddha mee zo eentje die zo lelijk is dat hij grappig is hahaha
Dus ik zette hem gewoon in mijn kast dat had ik niet moeten doen want vriendin komt terug van vakantie en onze traditie is het meest foute kadootje meenemen die je kan vinden en ja hoor weer een boeddha.
Zeg maar nee dan heb je er twee van af dat punt heb je dus een verzameling en neemt iedereen voor jou een boeddha mee want JIJ verzameld ze !!!!!!!

Oke wie heeft dat de wereld in geholpen ???? IKKE NIET!!!!!
Nu heb ik er ondertussen 6 echt waar en weetje ben bang dat er meer bij gaan komen hahaha nou eerlijk gezegd staan ze wel leuk in een clubje lol.
Maar het feit blijft mensen om je heen beslissen wanneer jij een verzameling hebt :P

Het enige wat ik nu verzamel zijn mobieltjes om van Romidoki een stichting te kunnen maken en briefjes van honderd ;)
Van die laatste heb ik er geen een maar geloof als ik er een heb leg ik die in de kast hahaha kom maar op ik heb een verzameling :D "grijnst"

Zouden ze daar in trappen ???

Hoop het wel whahahaha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten