vrijdag 30 september 2011

Romidoki laten voortbestaan

Zoals vele van jullie weten ben ik bezig om Romidoki te laten voortbestaan.

Ik zal hier nu de reden en hoe dat in zijn werk gaat vertellen.

De reden is de vriendin die beheerder was heeft een nieuwe baan aangenomen waar ze ook meer moest gaan werken en aangezien ze nachtdiensten of avonddiensten draait ging dat niet meer met Romidoki samen, dat breekt je op dus al een tijdje draaide ik de winkel alleen dus werd er besloten dat zij eruit ging en ik dus het over zou nemen, ik weet hoe het werkt ik werk er namelijk al jaren als vrijwilliger :P

Nu is in de begin periode door haar duidelijk onderzoek en navraag gedaan wat ze allemaal nodig had en ze had toen geen KvK nodig en dat soort zaken dus geen probleem dachten wij gewoon even wooningstichting bellen en klaar.

Nu dat ging even iets anders :P ten eerste blijken woningstichtingen het heel druk te hebben want het duurde best lang voor we bericht kregen.
En dat bericht was niet leuk want zomaar even andere naam op het contract kon niet en helemaal niet zonder borg (slik)

Ik was helemaal in paniek want Romidoki heeft geen grote pot en en een paar moeilijke maanden was de pot ook nog leeg !!!
Waar moest ik dat geld van halen dus ik twitterde mijn paniek in mijn TL en de reacties waren zo lief !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iedereen leefde met me mee er ontstonden spontane inzamelacties en door mijn lieve volgers kreeg ik de kracht en de vechtlust weer terug want als hun willen knokken voor Romidoki kon ik de moed niet laten zakken..
Dus de volgende dag heb ik mezelf een lam oortje gebeld en .....
Ja ik kreeg eindelijk iemand aan de lijn die me begreep en ook bereid was te luisteren :) De woningstichting was helemaal niet zo star ja ze hebben regels maar Havensteder blijkt een sociale instelling die graag iets doet voor de samenleving !!!

Dus gelukkig is de 3 maanden borg weg en ik moest alleen een Kvk inschrijving hebben dat is nieuw ok dat kan ik nog wel regelen dacht ik dus vandaag met manlief naar de blaak gereden eenmaal binnen en aan de beurt had ik echt zo iets van ........ nouja !!!!!

Blijkt dus dat je geen KvK inschrijving kan doen zonder huurcontract maar ik krijg geen huurcontract zonder KvK inschrijving hahaha wie is er nou eerder het kip of het ei !!!!!!
Maar ik gelijk even gebeld en de oplossing is er dankzij Havensteder ja ze denken mee daar !!
Maandag krijg ik toch mijn huurcontract en dan hoef ik alleen even kopie van mijn KvK inschrijving op te sturen !!!
Maar ik zei gelijk maandag is Romidoki open dus ik kan niet langs komen weer geen probleem ze komen met het huurcontract naar de winkel !!!!
Geweldig !!!!

Dan kan ik dinsdag naar Kvk en inschrijven yeah eindelijk is dan de opvolging geregeld haha
Romidoki kan zijn geweldige werk voortzetten in Capelle en als er nog sponsors zijn aanmelden kan altijd u helpt er heel veel mensen mee !!!!

1 opmerking:

  1. Lieve Miranda,

    Vanuit het diepste van mijn hart, Van harte gefeliciteerd met het het behoud van Romidoki!! Je bent een onwijs krachtige vrouw en een voorbeeld voor vele in de samenleving.

    Ik heb diep respect voor je en ik ben blij dat ik je mag kennen en je vriendin mag zijn!

    Jou droom gaatw aarheid worden zeker te weten.
    Dikke kus Miran

    BeantwoordenVerwijderen