zaterdag 29 april 2023

mijn leven nu


Ik leef nu met een man en zoon in een huis alsof ik in een studentenhuis woon 

Ieder heeft zijn eigen slaapkamer en de gezamenlijke woonruimtes delen we.

de sfeer is gezellig want zo vermeiden we ruzie en nog meer problemen.

Ik heb besloten tot deze regeling want mijn man wilde geen echtgenoot meer zijn en niet meer zijn taken als echtgenoot uitoefenen op mij en zonder actie is dat gesnurk en dat gehark met die armen niet uit te houden. 

Ik heb in mijn leven al genoeg gekneusde onderdelen en blauwe ogen gehad vanwege zijn nachtmerries. Dus ik besloot geen actie ik slaap veilig, en sinds dien slaap ik in een eigen kamer. ( hoe dit gekomen is een verhaal waar de honden geen brood van lusten en ik moet hard nadenken of ik dit wil vertellen ) 

Maar ik kan zeggen ik slaap heerlijk kan het elke vrouw aanraden slaap alleen, neuk speel doe wat je wil maar ga daarna naar je eigen bed :P 

motto van dit verhaal als je getrouwd ben zorg dat je altijd alleen kan slapen je rust is je heilig.





  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten