donderdag 27 augustus 2015

even een operatie

vandaag krijg je het bericht niet wat je verwacht want even eerlijk gezegd wanneer belt het ziekenhuis jouw dat een operatie een maand eerder kan.

nou ik weet het als ze je een paar infusen kunnen ontzeggen want ziekenfonds vergoed ze niet en oja je moet eind sept begin okt met infuus systeem gesneden worden maar kut alles is vol pas in december kunnen we snijden maar oja meer dan 3 infusen worden niet vergoed dus doen we het 9 september. (2 infusen)

wat we ff vergeten in de haast van gedrang en weet is nog meer is die bacterie is die dood? geen idee maar we hebben geen tijd om biopsie te doen dat kost 3 weken ..............kut dan vertellen we patiƫnt maar dat dat niet nodig is en plakken we buiten wat haar verteld is gewoon een nachtje blijven onder het mom van nabloedingen

en dan vind men om mij heen het gek dat ik bang ben ik ben heel kort in mijn verhaal maar beloofde biopsie word niet nagekomen dagopname word niet na gekomen over nabloedingen is mij nooit wat verteld

yeah ik ben schijtends bang wat was ik niet voor operatie maar voor herstel want zeg ff eerlijk ik slaap tijdens het snijden :p maar nu ben ik bang gewoon om gesneden te worden want wie zeg mij verteld mij dat het niet kwalijk is om te snijden als de bacterie nog steeds leeft!!!!

terwijl toen de procedure begon alles draaide om de bacterie eerst dood te hebben en nu gaan ze aan de gang zonder eerst die biopsie en het laatste infuus

terwijl ik dit schrijf zijn er mensen om me heen die me vertellen dat ik een excuus zoek om het af te zeggen ik zeg eerlijk sta er niet om te springen maar ik weet dat deze operatie mij kan helpen maar op deze manier sta ik doodsangsten uit helft procedure die mij uit gelegd is word niet nageleefd en ik moet mijn leven in hun handen leggen omdat ziekenhuis zegt het is goed ??? ok ik ga er voor maar kom niet aan me graf kloppen dat ik gelijk had er gaat wat fout nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik ben een vechter en ik hoop deze fout te overleven maar ik beloof niets want ik ben ook maar mens en dat is net wat de dokters gaan zeggen en de mensen bij het ziekenfonds maar welk mens heeft dit systeem bedacht ?? wat gaat die zeggen hoeveel levens heeft die persoon al op zijn kerfstok door die kortingen in de zorg ??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten