vrijdag 6 februari 2015

leven of LEVEN

van de week moest ik weer op controle en na meer dan een jaar antibiotica vertelde ze me leuk na onderzoek we gaan een ander kuurtje uit zoeken ....... ik ontplofte dat mag je wel rustig zeggen trouwens dat ontploffen gebeurde niet rustig na een jaar kuren was ik al mijn lange lokken kwijt mijn nagels namen ook al afscheid en weetje gewicht nam ook toe ja iets met vocht vast houden ect dus mijn antwoord de enige kuur die ik nog ga slikken laat mijn haar groeien mijn nagels ook laat me afvallen en oja bonus anti rimpel werking dan ....dan ga ik weer pillen slikken het antwoord van de docter was ik snap je maar ff verhaal kort makend je kan een medicijn krijgen ben je van alle klachten af maar dan heb je wel grote kans op kanker .................................... ok ik dus twee dagen drie dagen in een roes van beter naar een andere ziekte die dodelijk is ............ ik zeg sorry aan mijn omgeving ik was niet me zelf ik geef het toe maar google heeft me gered want ik heb zelfde middel gevonden zonder kanker bijwerkingen nu alleen nog de dokter overtuigen ..... als mensen nu foto's van mij zien en mijn ogen lachen niet ja sorry ik heb meer problemen dan ik laat blijken ziek zijn is niet lichamelijk te zien vaak maar geestelijk laat het wonden achter door dit ben ik nu blond met korte haren en ja ik gooi me kont tegen de krib mijn een biet ik ga toch dood maar als het een mij ligt niet binnenkort dit is mijn protest tegen snelle oplossingen en doktoren die niet verder nadenken dan hun neus lang is ik ben nu blond maar strijdbaar IK LUST ZE RAUW

Geen opmerkingen:

Een reactie posten